BOOKING POLICY
ALLE SIN TID ER VERDIFULL, OGSÅ VÅR.
Her hos MARLOU lar vi deg sjelden vente. Av denne grunn ber vi deg komme tidsnok til timen. Hvis du ankommer mer enn 5-10 minutter for sent, risikerer du å få dine tjenester avkortet eller flyttet. Vi ber om minst 24 timers varsel om du trenger å endre din avtale. Avbestilles det senere enn 24 timer før oppsatt time, belastes behandlingen i sin helhet. I tillegg kommer et fakturagebyr på 70,-. Vi godtar ikke avbestillinger via sosiale medier, tekstmelding eller talepost. Hvis du ikke kan nå oss via telefon, må du sende en e-post. Ved sykdom under vår 24 timers avbestillingsperiode, ser vi bort fra avtalen hvis vi mottar en legeerklæring. Det gjelder også ved bestilling samme dag. Gjelder også ved sykt barn. Du er selv ansvarlig for å skrive riktig e- postadresse og telefonnummer i nettbookingen. Dersom du ikke mottar en bekreftelse på e-post etter å ha booket online, vennligst sjekk søppelpost eller send oss en e-post.
KONSULTASJON: Har du bestilt gratis time til konsultasjon og ikke sier i fra 24 timer før at du ikke kan møte opp til timen, vil gebyr på 199,- påløpe. Gjelder også ved bestillinger samme dag. Har du andre spørsmål er det bare å ta kontakt så vil vi hjelpe deg så godt vi kan.
NB! Siste mulighet for å avbooke mandags-timer er fredag helgen før innen kl 15:00.
NY TIME: Dersom du får godkjent fritak for betaling fra din avbestilte time (avbestilt etter 24 t) så må ny time bookes innen 1 uke. Dersom dette ikke blir gjort vil du belastes for timen i sin helhet og fritaket oppløses.
FORSINKELSER
MARLOU Stylingbar har en 10-minutters ankomst plikt. Hvis du er mer enn 10 minutter forsinket, må du varsle oss enten via e-post eller telefon. Vi godtar ikke varsler via sosiale medier, tekst eller talepost. Hvis du ikke kan nå oss via telefon, må du sende en e-post. Hvis du ankommer senere enn 10 minutter til avtalen, blir stylisten forhindret fra oppfylle en fullkommen avtale og kan kun jobbe med den gjenværende tidsrammen. Du bli belastet for hele avtalen.
HAIREXTENSIONS & KERATIN-BOOKING
Avbestillinger av hairextensions-timer med nytt hår, eller keratin-bookinger må avbookes inen 48t før. Om ikke faktureres kunde 1200,- for timen.
GARANTIER OG REKLMASJON
Vi kan ikke garantere hva din hårstyling eller makeup blir utsatt for etter du har forlatt våre lokaler, og vi kan derfor ikke garantere stylingens holdbarhet eller utseende. Reklamasjon på stylinger vil ikke være mulig. Ved frisørbehandlinger, vipper- og brynsbehandlinger må reklamasjon skje senest 48 timer etter behandling og vi forbeholder oss retten til å korrigere behandlingen opp til 2 ganger før hevelse av kjøp kan utføres. Gele- og shellac-behandlinger har 7 dagers reklamasjonsfrist.
Når du booker time godtar du også vår booking-policy.
AVBESTILLING INNEN 24T, ETTER DETTE BLIR 100% BETALING
VED GODKJENT FRITAK MÅ TIMEN BOOKES INNEN 1 UKE, ELLERS 100% BETALING
IKKE BETALT FAKTURA TAS VIDERE TIL INKASSO - NAMSMANNEN - FORLIKSRÅDET.